KLANTENSERVICE
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Op deze pagina helpen we je graag. Bekijk de diverse onderwerpen en veelgestelde vragen om snel antwoord te krijgen!
Wat is de levertijd?
Momenteel hanteren wij levertijden van 1 tot 3 werkdagen (di. – za.).
Volg uw bestelling
Volg uw bestelling
Het enige wat u hoeft te doen is in te loggen op ‘Mijn account‘ en de bestelling te selecteren die u wilt volgen.
Klik op de knop ‘Bestellingen’ en daarna op Track & Trace om je pakket te volgen.
Houd er rekening mee dat deze datum een schatting is, dus uw bestelling kan iets vóór, op of net na uw geschatte leverdatum aankomen. Controleer uw tracking om de voortgang van uw bestelling te zien.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verstuurt is, kun je jouw bestelling annuleren of wijzigen.
Mail ons zo snel mogelijk naar info@marktvooralles.nl
Wat is het retourbeleid van Marktvooralles?
Items die je online hebt aangekocht, kunnen binnen de 14 dagen worden geretourneerd. We storten het bedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
Mis je een artikel bij je bestelling?
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd.
Is dit niet het geval? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. info@marktvooralles.nl
Mijn product is beschadigd?
Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. Neem zo snel mogelijk contact met ons op info@marktvooralles.nl en we zullen het onderzoeken. Geef uw bestelnummer, productnaam en foutbeschrijving op.
Klachten?
Bij alles wat we binnen Marktvooralles doen staat uitstekende service voorop. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden
Je kunt dit doen door contact info@marktvooralles.nl met ons op te nemen. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld indien van toepassing het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.
